Showing posts with label Promote. Show all posts
Showing posts with label Promote. Show all posts

Thursday, 19 January 2017

Preloved Stroller Doona Untuk Dijual

Hai everyone..

Kepada ibu-ibu yang ingin mencari stroller untuk baby korang, korang boleh try stroller doona ni. Kompom baby korang selesa duduk dalam ni. Stroller 2 in 1 sangat trendy bagi ibu-ibu sekarang. Sebab apa tau, stroller ni boleh jadi car seat jugak. So ibu-ibu tak perlu lagi nak beli car seat. Kalau dekat eskalator shopping mall ke atau tempat-tempat yang bertangga, korang just lipat stroller tu jadi carrier.. baby pun selesa dalam tu.


Condition stroller doona ni sangat baik. 9/10
Tahun dibeli 2016
Sebab owner nak jual baby dah semakin besar, tak mahu duduk stroller dah.
Harga untuk dijual : RM1100 (nego) (Korang juga boleh survey harga stroller ni dekat Doona.)

Kalau berminat boleh wassap nombor ni : 019- 2600774

Monday, 7 November 2016

Nak Kurus, Nak Jadi Abang Sado


Salam semua..

Hari ni saya nak tolong promote produk TERBARU dari AGYM NUTRITION yang terbukti 100% HALAL. Produk Buatan Malaysia ini merupakan TITAN WHEY ISOLATE PROTEIN yang mempunyai kelebihan yang tersendiri:


               70 Servings 2.1 kg
               5g BCAAs
               Diperkaya dengan L- Arginine & Vitamin C
               HALAL
               Sesuai untuk lelaki dan perempuan


TITAN WHEY ISOLATE PROTEIN yang berperisa coklat ini dapat membantu mereka-mereka yang ingin kurus, yang suka Workout dengan.....:

       > Titan Whey membantu pembesaran otot tanpa lemak
       > Titan Whey membaik pulih tisu otot dengan pantas
       > Titan Whey meningkatkan kadar metabolisme & sistem imunisasi
       > Titan Whey membantu meningkatkan prestasi ketika bersukan

Kepada yang nak order atau mempunyai sebarang pertanyaan sila hubungi : 012-336 7744

>>>>ATAU boleh jugak layari FB/ IG titanwheyrealfitness

Ha.. dah bacakan macam mana bagusnya produk ni.. So apa tunggu lagi...jom pakat-pakat order.. Tambah-tambah sekarang ni tengah HARGA RUNTUHH!!! RM 159 Sahaja...
saya pun baru je order.. Sedap rasanya....




JOM PAKAT SUPPORT PRODUK BUATAN MALAYSIA LAGI HALAL INI..



Wednesday, 16 April 2014

Home Made Sambal Mama

Relaks jap dari baca novel..kita berniaga pulak ye..

For those yang suka makan pedas boleh try this SAMBAL MAMA (sambal ikan bilis cili padi).
Home made from mama kitchen. Harga tak mahal RM 13 jee..boleh dimakan dengan apa saja.
Lets try tunggu apa lagi....

Jom Order : 011-21081087 (Whatsapps or sms)






















sila klik link ini untuk maklumat lanjut:
https://www.facebook.com/lemari.naf.food?fref=ts