Wednesday 10 September 2014

PERCUTIAN KE JAKARTA - BANDUNG 29 HINGGA 31 OGOS 2014

Haiiii....
Lambat update untuk hari kedua percutian saya di Jakarta - Bandung.. saje melambatkan.. huhuhu..

Hari kedua kami ke Bandung.. dari Jakarta ke Bandung mengambil masa lebih kurang 2 jam, macam dari KL ke Melaka laa.. Rakan saya di sana mengoffer kan diri untuk bawa kami dengan menaiki keretanya..

Di Bandung kami pegi ke Dusun Bambu.. Sssannggaattttttttt santekkkk tempat dia.. dingin, aman sangat rilex bila dapat luangkan masa rehat di situ.. tempat ni kira baru buka so x ramai pengunjung luar atau pelancong luar explore tempat ni.. Kira tempat ni leisure park untuk family atau dengan rakan-rakan.. ada aktiviti berbasikal, naik sampan.. yang best tempat makan macam-macam, kalau nak rasa makan dalam pondok tepi sungai ada, duduk istirehat sambil makan nak tido pon boleh.. Macam-macamla ada nak tau kena pegi.. Dah sampai Bandung mesti singgah di Dusun Bambu..

Hmmm.. siapa yang suka shopping mesti tau Rumah Mode di Bandung.. Di situ menjual macam-macam barangan yang harga nya sangatlaaa berpatutan.. Kat situ kami x ambik masa yang lama, tapi tetap puas hati.. Perjalanan kami diteruskan dengan mencari tempat makan bakso yang sedap.. Bakso Enggal Malang tempat makan bakso yang PALING sedap..

silalahhh tengok-tengok gambar kami di Bandung..................








Ni bukan minyak ye.. hehehe.. mineral water
Depan restoran bakso....
Bakso... hmmmmm


Tu dia muka ceriaa nak shopping.. huhuhu

1 comment:

  1. Salam
    ....
    Jom gi bandung!! Habiskan masa terbaik tuan/puan disini Kami bisa hantarkan untuk berpusing pusing dengan harga jimat dan service bintang 5 tuan/puan bisa bersenang senang menikmati cantik nya kota bandung. Sila hubungi IRDI TOUR BANDUNG berkenaan promosi percutian di Bandung,atau melayari

    Blog : htt:keretamurahpelancongan.blogspot.com
    Contact Person : +6281322167717
    Whatsapp : +6281214741600 / +6281220477335
    Email : irditour.bandung@yahoo.com

    Dijamin Irdi bagi harga sangat murah dan berpatutan serta layanan yang sangat baik Facebook Irdi tour Bandung amat mengalu-alukan kedatangan Tuan / Puan.

    Waalaikumussalam.

    ReplyDelete