Friday 2 May 2014

TRIP KE SEOUL KOREA PADA 24 FEB - 28 FEB 2014

Dah hampir 3 bulan, baru ni dapat kongsi pengalaman cuti di Seoul Korea bersama rakan dan family... Selama 5 hari kami di sana, sesangatla puas dan enjoy... Cuaca di sana sangat dingin, suhu sekitar 4 darjah celcius.. Tapi semua tu tidak menspoilt kan mood kami nak berjalan.. bila lagi nak rasa sejuk, selalunya sejuk air-cond je dapat rasa.. huhuhuhu

Hari pertama sampai di Seoul dah petang, kami semua terus check in di Vivaldi Park untuk dinner dan memilih suit untuk main ski pada keesokkannya..

Pemandangan di Ski Park




Banyak jugak tempat kami pergi.. Of coz Nami Island pegi, tempat shooting Winter Sonata rugi la kalau dah ke Korea x singgah ke Nami Island.. Tapi keadaan Nami ketika itu agak lembap sebab salji mula cair, so banyak lecak..



Kononya nak aksi lompat.. huhu



Di sana Kami belajar juga belajar cara-cara buat Kimchi di Kimchi School.. Tak susah pon buat Kimchi.. pada yang malas masak boleh la buat Kimchi je kat rumah.. hahaha :p

sempat lagi pose sebelum buat Kimchi.. hihihi

Dekat sini kami diberi peluang untuk menggayakan baju traditional mereka.. 

Comeykan kami..? hehehehe




Ok laa.. stop dulu kisah Korea, banyak lagi nak dikongsikan sepanjang kami di sana.. Tapi cerita-cerita seterusnya akan saya sambung.. Sebelum tu jangan lupa teruskan baca novel saya "Kenal Erti Cinta" :) ..

2 comments: